A+
A-
Oticon "Hear in Pink" kampány a hallásjavítás és az emlőrákgyógyítása mellett

Az Oticon Inc. 2007 óta évi rendszerességgelrendezi meg a "Hear in Pink" országos kampányát az Amerikai Egyesült Államokban, melynek célja a fogyasztói figyelem felhívása a hallás fontosságára és a mellrák veszélyeire. A kampány során adományt is gyűjtenek az életmentő kutatások finanszírozásának támogatására.

A 2016-ban gyűjtött adományok az NBCC-hez kerülnek, amely az egyik legnagyobb amerikai alapítvány, melyet az emlőrák gyógyításának támogatására hoztak létre. Szeptemberben és októberben a forradalmian új Oticon Opn hallókészülékek eladásaiból származó bevételek egy része az NBCC-nekkerül felajánlásra, ezzel is segítve a gyógymód megtalálását arra a betegségre, mellyel minden harmadik rákkal diagnosztizált nőnek szembe kell néznie. Az Oticon az audiológus szakemberekkel együttműködve szeretné elérni a helyi fogyasztókat a közösségi médián keresztül és más egyéb "Hear in Pink" kampány eszközzel, hogy bővíthessék az érintett kérdéskörökkel kapcsolatos ismereteiket.

"A "Hear in Pink" kampány arra ösztönzi a vásárlókat, hogy éljenek napjaink paradigmákat megdöntő hallásjavító lehetőségeivel és ezzel együtt támogassanak egy arra érdemes ügyet - nyilatkozta Peer Lauritsen, az Oticon USA elnöke. "Az érintett audiológus szakembereknek ez egy remek alkalom arra, hogy demonstrálják elhivatottságukat a közegészségügy és az általános jólét mellett."

Az Oticon az erőteljes közösségi média kampány mellett, számos „Hear in Pink” marketing eszközzel támogatja az Oticon Opn limitált kiadású rózsaszín verzióját, például újsághirdetésekkel, szórólapokkal és egyéb megoldásokkal. A közreműködő hallásgondozó szakemberek a betegségekkel kapcsolatos üzenetek közösségi médiában történő megosztásával, személyre szabott sajtóközleményekkel és e-mail meghívók küldésével segíthetik az ismeretterjesztést.

"Annak érdekében, hogy a kampány lendülete végig kitartson szeptemberben és októberben is, a későbbiekben nyilvánosságra hozunk további figyelemfelkeltő kiadványokat, melyeket az Oticon partnerek továbbadhatnak klientúrájuknak.”- mondta Nancy Palmere, Marketing Manager, Oticon USA.

Az Oticon USA arra bátorítja az amerikai audiológusokat és munkatársaikat, hogy a kampány során viseljék a "Hear in Pink" pólókat, ezzel is kinyilvánítva támogatásukat, valamint vegyenek részt - az USA területén több városban is zajló - szeptemberi és októberi mellrák ellenes felvonulásokon.

Szintén megrendezésre kerül - immár kilencedik alakalommal - az Oticon USA hivatalos "Hear in Pink" ünnepsége a cég Sommerset-i székhelyén, ahol számos program és esemény mellett egészségügyi szakértők adnak mellrákkal kapcsolatos és általános egészségügyi tanácsokat. A vállalat összes dolgozója részt vesz az ősszel New York és New Jerseyben megszervezendő adománygyűjtő mellrák sétán.

(Forrás: https://www.oticon.com/inside-oticon/news/news/2016/08316-hear-in-pink/ )

Partnereink:

Elérhetőségeink


1097 Budapest, Timót u. 8.

Copyright © 2020 Minden jog fenntartva Mediszintech Kft. | Az oldalt készítette: Audiosoft IT-Consulting Kft.